Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klienta oraz bieżącą aktualizację baz danych.
Od kandydata oczekujemy:
- biegłej obsługi komputera oraz znajomości środowiska MS Office
- poprawnej dykcji oraz stosowania zasad poprawności językowej
- obowiązkowości i motywacji do pracy
- znajomości topografii miasta (Szczecin/Poznań) oraz województwa (Zachodniopomorskie/Wielkopolskie)
Oferujemy:
- wynagrodzenie stałe + prowizja
- szkolenia z zakresu obsługi klienta, komunikacji interpersonalnej
- szkolenia z zakresu podstawowych kwestii dotyczących leczenia
- możliwość rozwoju zawodowego
CV wraz z listem motywacyjnym i zdjęciem prosimy przesyłać na adres: biuro@tel-med.pl z dopiskiem w temacie wiadomości "Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta".
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klienta oraz organizowanie i nadzorowanie pracy konsultantów telefonicznych.
Od kandydata oczekujemy:
- umiejętności zarządzania pracą zespołu
- doskonałej organizacji pracy
- biegłej obsługi komputera oraz znajomości środowiska MS Office
- poprawnej dykcji oraz stosowania zasad poprawności językowej
- obowiązkowości i motywacji do pracy
- znajomości topografii miasta (Poznań) oraz województwa (Wielkopolskie)
Oferujemy:
- wynagrodzenie stałe + prowizja
- szkolenia z zakresu obsługi klienta, komunikacji interpersonalnej
- szkolenia z zakresu podstawowych kwestii dotyczących leczenia
- możliwość rozwoju zawodowego
CV wraz z listem motywacyjnym i zdjęciem prosimy przesyłać na adres: biuro@tel-med.pl, z dopiskiem w temacie wiadomości "Kierownik Zespołu"