Praca

STANOWISKO: Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klienta oraz bieżącą aktualizację baz danych. 

Od kandydata oczekujemy:

  • biegłej obsługi komputera oraz znajomości środowiska MS Office
  • poprawnej dykcji oraz stosowania zasad poprawności językowej
  • obowiązkowości i motywacji do pracy
  • znajomości topografii miasta (Szczecin/Poznań) oraz województwa (Zachodniopomorskie/Wielkopolskie)

Oferujemy:

  • wynagrodzenie stałe + prowizja
  • szkolenia z zakresu obsługi klienta, komunikacji interpersonalnej
  • szkolenia z zakresu podstawowych kwestii dotyczących leczenia
  • możliwość rozwoju zawodowego


CV wraz z listem motywacyjnym i zdjęciem prosimy przesyłać na adres: biuro@tel-med.pl z dopiskiem w temacie wiadomości "Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta".
 
 
 

Kierownik Zespołu ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klienta oraz organizowanie i nadzorowanie pracy konsultantów telefonicznych. 

Od kandydata oczekujemy:

  • umiejętności zarządzania pracą zespołu
  • doskonałej organizacji pracy
  • biegłej obsługi komputera oraz znajomości środowiska MS Office
  • poprawnej dykcji oraz stosowania zasad poprawności językowej
  • obowiązkowości i motywacji do pracy
  • znajomości topografii miasta (Poznań) oraz województwa (Wielkopolskie)

Oferujemy:

  • wynagrodzenie stałe + prowizja
  • szkolenia z zakresu obsługi klienta, komunikacji interpersonalnej
  • szkolenia z zakresu podstawowych kwestii dotyczących leczenia
  • możliwość rozwoju zawodowego


CV wraz z listem motywacyjnym i zdjęciem prosimy przesyłać na adres: biuro@tel-med.pl, z dopiskiem w temacie wiadomości "Kierownik Zespołu"

Ostatnie publikacje